is par kiya kahon
har shaks k pass koi na koi daleel zaroor maujood hai ALLAH SWT hum sab ko sirat e mustaqeem pe chalai ameen
جشن ميلاد النبى كى جتنى بھى انواع Ùˆ اقسام Ûيں، اور اسے منانے والوں ÙƒÛ’ Ù…Ù‚Ø§ØµØ¯Û Ú†Ø§ÛÙŠÚº جتنے بھى مختل٠Ûوں، بلاشك Ùˆ Ø´Ø¨Û ÙŠÛ Ø³Ø¨ ÙƒÚ†Ú¾ Ø+رام اور بدعت اور دين اسلام ميں ايك نئى ايجاد ÛÛ’ØŒ جو Ùاطمى شيعوں Ù†Û’ دين اسلام اور مسلمانوں ÙƒÛ’ Ùساد ÙƒÛ’ ليے Ù¾ÛÙ„Û’ تينوں اÙضل دور گزر جانے ÙƒÛ’ بعد ايجاد كى.
اسے سب سے Ù¾ÛÙ„Û’ منانے والا اور ظاÛر كرنے والا شخص اربل كا Ø¨Ø§Ø¯Ø´Ø§Û Ù…Ù„Ùƒ مظÙر ابو سعيد كوكپورى تھا، جس Ù†Û’ سب سے Ù¾ÛÙ„Û’ جشن ميلاد النبى چھٹى صدى ÙƒÛ’ آخر اور ساتويں صدى ÙƒÛ’ اوائل ميں منائى، جيسا ÙƒÛ Ù…ÙˆØ±Ø®ÙˆÚº مثلا ابن خلكان ÙˆØºÙŠØ±Û Ù†Û’ ذكر كيا ÛÛ’.
اور ابو Ø´Ø§Ù…Û ÙƒØ§ ÙƒÛنا ÛÛ’ ÙƒÛ:
موصل ميں اس جشن كو منانے والا سب سے Ù¾Ûلا شخص شيخ عمر بن Ù…Ø+مد ملا ÛÛ’ جو ÙƒÛ Ù…Ø´Ûور صلØ+اء ميں سے تھا، اور صاØ+ب اربل ÙˆØºÙŠØ±Û Ù†Û’ بھى اسى كى اقتدا كى.
Ø+اÙظ ابن كثير رØ+Ù…Û Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ " البدايۃ والھايۃ" ميں ابو سعيد كوكپورى ÙƒÛ’ Ø+الات زندگى ميں ÙƒÛتے ÛÙŠÚº:
( اور ÙŠÛ Ø´Ø®Øµ ربيع الاول ميں ميلاد شري٠منايا كرتا تھا، اور اس كا جشن بÛت پرجوش Ø·Ø±ÙŠÙ‚Û Ø³Û’ مناتا تھا،...
انÛÙˆÚº Ù†Û’ ÙŠÛاں تك ÙƒÛا ÙƒÛ: بسط كا ÙƒÛنا ÛÛ’ ÙƒÛ:
ملك مظÙر ÙƒÛ’ كسى ايك جشن ميلاد النبى ÙƒÛ’ دسترخوان ميں Ø+اضر Ûونے والے ايك شخص Ù†Û’ بيان كيا ÙƒÛ Ø§Ø³ دستر خوان ( يعنى جشن ميلاد النبى ÙƒÛ’ كھانے ) ميں پانچ Ûزار بھنے Ûوئے بكرے، اور دس Ûزار مرغياں، اور ايك لاكھ پيالياں، اور Ø+لوى ÙƒÛ’ تيس تھال پكتے تھے..
اور پھر ÙŠÛاں تك ÙƒÛا ÙƒÛ:
اور صوÙياء ÙƒÛ’ ليے ظÛر سے Ùجر تك Ù…Ø+ÙÙ„ سماع كا انتظام كرتا اور اس ميں خود بھى ان ÙƒÛ’ ساتھ رقص كرتا اور ناچتا تھا.
ديكھيں: البدايۃ والنھايۃ ( 13 / 137 ).
اور " ÙˆÙيات الاعيان " ميں ابن خلكان ÙƒÛتے ÛÙŠÚº:
اور جب صÙر كا شروع Ûوتا تو ÙˆÛ Ø§Ù† قبوں كو بيش قيمت اشياء سے مزين كرتے، اور Ûر Ù‚Ø¨Û Ù…ÙŠÚº مختل٠قسم ÙƒÛ’ گروپ بيٹھ جاتے، ايك گروپ گانے والوں كا، اور ايك گروپ كھيل ØªÙ…Ø§Ø´Û ÙƒØ±Ù†Û’ والوں كا، ان قبوں ميں سے كوئى بھى Ù‚Ø¨Û Ø®Ø§Ù„Ù‰ Ù†Û Ø±ÛÙ†Û’ ديتے، Ø¨Ù„ÙƒÛ Ø§Ø³ ميں انÛÙˆÚº Ù†Û’ گروپ ترتيب ديے Ûوتےتھے.
اور اس دوران لوگوں ÙƒÛ’ كام كاج بند Ûوتے، اور صر٠ان قبوں اور خيموں ميں جا كر گھومتے پھرنے ÙƒÛ’ Ø¹Ù„Ø§ÙˆÛ ÙƒÙˆØ¦Ù‰ اور كام Ù†Û ÙƒØ±ØªÛ’...
اس ÙƒÛ’ بعد ÙˆÛ ÙŠÛاں تك ÙƒÛتے ÛÙŠÚº:
اور جب جشن ميلاد ميں ايك يا دو روز باقى رÛتے تو اونٹ، گائے، اور بكرياں ÙˆØºÙŠØ±Û ÙƒÙ‰ بÛت Ø²ÙŠØ§Ø¯Û ØªØ¹Ø¯Ø§Ø¯ باÛر نكالتے جن كا وص٠بيان سے باÛر ÛÛ’ØŒ اور جتنے ڈھول، اور گانے بجانے، اور كھيل تماشے ÙƒÛ’ آلات اس ÙƒÛ’ پاس تھے ÙˆÛ Ø³Ø¨ ان ÙƒÛ’ ساتھ لا كر انÛÙŠÚº ميدان ميں Ù„Û’ آتے...
اس ÙƒÛ’ بعد ÙŠÛ ÙƒÛتے ÛÙŠÚº:
اور جب ميلاد كى رات Ûوتى تو Ù‚Ù„Ø¹Û Ù…ÙŠÚº نماز مغرب ÙƒÛ’ بعد Ù…Ø+ÙÙ„ سماع منعقد كرتا.
ديكھيں: ÙˆÙيات الاعيان لابن خلكان ( 3 / 274 ).
جشن ميلاد النبى كى ابتداء اور بدعت كا ايجاد اس طرØ+ Ûوا، ÙŠÛ Ø¨Ûت دير بعد پيدا Ûوئى اور اس ÙƒÛ’ ساتھ Ù„ÛÙˆ لعب اور كھيل ØªÙ…Ø§Ø´Û Ø§ÙˆØ± مال Ùˆ دولت اور قيمتى اوقات كا ضياع مل كر ايسى بدعت سامنے آئى جس كى Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ Ù†Û’ كوئى دليل نازل Ù†ÛÙŠÚº Ùرمائى.
اور مسلمان شخص كو تو چاÛÙŠÛ’ ÙƒÛ ÙˆÛ Ù†Ø¨Ù‰ كريم صلى Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÙŠÛ ÙˆØ³Ù„Ù… كى سنت كا اØ+ياء كرے اور جتنى بھى بدعات ÛÙŠÚº انÛÙŠÚº ختم كرے، اور كسى بھى كام كو اس وقت تك سرانجام Ù†Û Ø¯Û’ جب تك اسے اس ÙƒÛ’ متعلق Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ كا Ø+كم معلوم Ù†Û ÛÙˆ.
is par kiya kahon
har shaks k pass koi na koi daleel zaroor maujood hai ALLAH SWT hum sab ko sirat e mustaqeem pe chalai ameen
bhai sharaee daleel sirf Quran o hadees ka naam hai, is se hat kr kuch deen nhi. jo log eid milad ka saboot qurani ayaat se dete hain to ye kyon nhi sochte k jo matlab us ayat ka un logon ne smjha hai sahaba karaam ne kyon nhi smjha??? agr us ayat ka wohi matlab hota to sahaba karaam sb se pehle us pr amal krte.
ji yakeenan ye bidat hi hay
ibdida jeas bhi hoi
jub hay hi nahi to bus baat khatam Allah hum sub ko hidaat day ameen
Walikum Us Salam
Biddat
Aaj kal to Biddat word Bht Aam ho gaya hai
Biddat b do tarha ki hoti hai
Agr ye Biddat hai to Hazrat Umer ne Jumme ki Namaz mai Dusri Azan Shamil ki Wo b to Biddat hai
or Phr aap Log Q bhool jate ho k taraveeh per Hazrat Umer ne kaha tha Wah Kya Haseen Biddat hai
Biddat e Hasna wo Biddat Hai jis ki shariyat mai Mumanat na ho ya jis ko shariyat ne mana na kiya ho per wo ho new.
Or Fazool Kharchi Ka jo hai To Ye fazool Kharchi nai hai Hazoor ki Amad ki khushi to Khd Allah Pak ne Manayi Thi Jis Din Hazoor Pak Paida Huwe Us din sb Mother jo Bani un k han Betay Paida huwe the Koi Larki us din paida nai huwi Or to or Abu Lahab ne b manayi thi Khushi
Jb Abu Lahab ki Londi ne aa kr Itlaa di k Muhammad SWWS Paida huwe hain Abdullah k Ghar to Abu Lahab ne apni Ungli se u londi ko ishara kiya k jao tum Azad ho
Milad Ka matlb hota hai Khushi Hum Us Hasti ki Khushi Manate hain jis ki waja se Hum hain
Wo jo Na thay to Kch b Na tha
Or
Wo jo Na hon to kch b na ho
Wo Jaan hain Is Jehan Ki
Jaan Hai to jahan hai
Har Kisi ne apne dor mai Milaad manaya hai Bs tarika e Kar Different tha
Ab Jaloos Ki Surat mai Nikalta hai to Koi Masla nai Maqsad to Hazoor Pak ki Amad ki khushi hai na or Un ki Tareef krna maqsood hai
Waise b Allah ki Naimat Per Khushiyan manao
To Hazoor Pak se Barh kr Hamare liye Kya Naimat ho skti
Or kisi ka Khushi Manane ka Apna andaz hota hai Or Eid is liye kehte hain isay q k Eid ka Matlb hota hai Khushi
Or Waise b Allah Pak ne Farmaya
Yei Quran Hai K Kch Log ise Parh kr Hidayat Pate hain or Kch Log isay Parh kr Gumrah ho jate hain.
لوگوں ÙƒÛ’ پاس بدعت Ø+Ø³Ù†Û ÙƒÙ‰ اور كوئى دليل Ù†ÛÙŠÚº سوائے عمر رضى Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ Ø¹Ù†Û ÙƒØ§ نماز تراويØ+ ÙƒÛ’ متعلق قول ÛÙ‰ ÛÛ’ØŒ جس ميں انÛÙˆÚº Ù†Û’ ÙƒÛا تھا:
( نعمت البدعۃ Ú¾Ø°Û ) ÙŠÛ Ø·Ø±ÙŠÙ‚Û Ø§Ú†Ú¾Ø§ ÛÛ’. اسے بخارى Ù†Û’ تعليقا بيان كيا ÛÛ’ØŒ ديكھيں: صØ+ÙŠØ+ بخارى شري٠( 2 / 252 ) Ø+ديث نمبر ( 2010 ) ديكھيں: ÙتØ+ البارى ( 4 / 294 ).
جشن ميلاد منانے والوں كا ÙŠÛ Ø¨Ú¾Ù‰ ÙƒÛنا ÛÛ’ ÙƒÛ:
ÙƒÚ†Ú¾ ايسى نئى اشياء ايجاد كى گئى جن كا سل٠نے انكار Ù†ÛÙŠÚº كيا تھا: مثلا قرآن مجيد كو ايك كتاب ميں جمع كرنا، اور Ø+ديث شري٠كى تØ+رير Ùˆ تدوين.
اس كا جواب ÙŠÛ ÛÛ’ ÙƒÛ:
ان امور كى شريعت مطÛØ±Û Ù…ÙŠÚº اصل ملتى ÛÛ’ØŒ Ù„Ûذا ÙŠÛ ÙƒÙˆØ¦Ù‰ بدعت Ù†ÛÙŠÚº بنتے.
اور عمر رضى Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ Ø¹Ù†Û ÙƒØ§ قول " ÙŠÛ Ø·Ø±ÙŠÙ‚Û Ø§Ú†Ú¾Ø§ ÛÛ’" ان كى اس سے مراد لغوى بدعت تھى Ù†Û ÙƒÛ Ø´Ø±Ø¹Ù‰ØŒ Ù„Ûذا جس كى شريعت ميں اصل ملتى ÛÙˆ تو اس كى طر٠رجوع كيا جائے گا.
جب ÙƒÛا جائے ÙƒÛ: ÙŠÛ Ø¨Ø¯Ø¹Øª ÛÛ’ تو ÙŠÛ Ù„ØºØª ÙƒÛ’ اعتبار سے بدعت ÛÙˆ Ú¯Ù‰ Ù†Û ÙƒÛ Ø´Ø±ÙŠØ¹Øª ÙƒÛ’ اعتبار سے، ÙƒÙŠÙˆÙ†ÙƒÛ Ø´Ø±ÙŠØ¹Øª ميں بدعت اسے ÙƒÛا جاتا ÛÛ’ جس كى شريعت ميں كوئى دليل اور اصل Ù†Û Ù…Ù„ØªÙ‰ ÛÙˆ جس كى طر٠رجوع كيا جا سكے.
نبى صلى Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÙŠÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ù†Û’ اپنے صØ+Ø§Ø¨Û ÙƒÙˆ چند راتيں تراويØ+ كى نماز پڑھائى تھى، اور پھر اس ڈر اور Ø®Ø¯Ø´Û Ø³Û’ Ú†Ú¾ÙˆÚ‘ دى ÙƒÛ’ ÙƒÛÙŠÚº ان پر Ùرض Ù†Û ÙƒØ± دى جائے، اور صØ+Ø§Ø¨Û ÙƒØ±Ø§Ù… نبى كريم صلى Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÙŠÛ ÙˆØ³Ù„Ù… كى زندگى ميں عليØ+Ø¯Û Ø¹Ù„ÙŠØ+Ø¯Û Ø§ÙˆØ± متÙرق طور پر ادا كرتے رÛÛ’ØŒ اور نبى كريم صلى Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÙŠÛ ÙˆØ³Ù„Ù… كى ÙˆÙات ÙƒÛ’ بعد بھى اسى طرØ+ ادا كرتے رÛÛ’ØŒ ÙŠÛاں تك ÙƒÛ Ø¹Ù…Ø± بن خطاب رضى Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„Ù‰ Ø¹Ù†Û Ù†Û’ انÛÙŠÚº ايك امام ÙƒÛ’ پيچھے جمع كر ديا، جس طرØ+ ÙˆÛ Ù†Ø¨Ù‰ صلى Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÙŠÛ ÙˆØ³Ù„Ù… ÙƒÛ’ پيچھے تھے، اور ÙŠÛ ÙƒÙˆØ¦Ù‰ دين ميں بدعت Ù†ÛÙŠÚº ÛÛ’.
لاکھوں اØ+ادیث رسول میں میلادیوں Ú©Ùˆ اپنی بات ثابت کرنے Ú©Û’ لئے کوئی دلیل Ù†Û Ù…Ù„ÛŒ تو اس روایت Ú©Ùˆ بطور ثبوت انÛÙˆÚº Ù†Û’ پیش کیا
اور Ø¹Ø±ÙˆÛ Ù†Û’ Ú©Ûا Ø«ÙˆÛŒØ¨Û Ø§Ø¨Ùˆ Ù„Ûب Ú©ÛŒ لونڈی تھی ،ابو Ù„Ûب Ù†Û’ اس Ú©Ùˆ آزاد کردیا تھا اور اس Ù†Û’ آنØ+ضرتۖ Ú©Ùˆ دودھ پلایا تھا،جب ابولÛب مرگیا تواس Ú©Û’ کسی عزیز Ù†Û’ مرنے Ú©Û’ بعد اس Ú©Ùˆ خواب میں برے Ø+ال میں دیکھا تو پوچھا کیا Ø+ال ÛÛ’ØŒ کیا گزری ØŸÙˆÛ Ú©ÛÙ†Û’ لگا جب سے میں تم سے جدا Ûوا ÛÙˆÚº کبھی آرام Ù†Ûیں ملامگر ایک ذرا سا پانی ،ابو Ù„Ûب Ù†Û’ اس Ú¯Ú‘Ú¾Û’ Ú©ÛŒ Ø·Ø±Ù Ø§Ø´Ø§Ø±Û Ú©ÛŒØ§ جو انگوٹھے اور Ú©Ù„Ù…Û Ú©ÛŒ انگلی Ú©Û’ بیچ میں Ûوتا ÛÛ’ ØŒÛŒÛ Ø¨Ú¾ÛŒ اس ÙˆØ¬Û Ø³Û’ Ú©Û Ù…ÛŒÚº Ù†Û’ Ø«ÙˆÛŒØ¨Û Ú©Ùˆ آزاد کردیا تھا،،
(صØ+ÛŒØ+ بخاری کتاب النکاØ+ باب:Ù¢Ù Ø+دیث :٥١٠١)
اس روایت سے عید میلاد النبی Ú©Û’ لئے استدلال کرنا کئی اعتبار سے غلط ÛÛ’
(Ù¡)
اس روایت میں Ù…Ø+ض ایک خواب کا ذکر ÛÛ’ اور اÛÙ„ اسلام کا اس بات پر اتÙاق ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ù†Ø¨ÛŒØ§Ø¡ ورسل (علیÛÙ… السلام) Ú©Û’ خواب Ú©Û’ Ø¹Ù„Ø§ÙˆÛ Ú©Ø³ÛŒ کابھی خواب قابل Ø+جت Ù†Ûیں اور اس سے کوئی شرعی Ø+Ú©Ù… ثابت Ù†Ûیں Ûوتا .
(Ù¢)
امام بخاری Ù†Û’ ضمنی طو رپر اس ÙˆØ§Ù‚Ø¹Û Ú©Ùˆ ذکر صر٠اس بات Ú©Ùˆ ثابت کرنے Ú©Û’ لئے کیاÛÛ’ Ú©Û Ø«ÙˆÛŒØ¨Û ÛŒÛ Ø¢Ù¾Û– Ú©ÛŒ رضاعی ماں تھی،اسی لئے انÛÙˆÚº Ù†Û’ ÛŒÛ Ø¨Ø§Ø¨ باندھاÛÛ’ باب ٫٫ وأمÛاتکم اللاتی أرضعنکم،، اور تمÛاری رضاعی ماؤں کا باب.
(Ù£)
اس ÙˆØ§Ù‚Ø¹Û Ù…ÛŒÚº اس بات Ú©ÛŒ صراØ+ت Ù†Ûیں ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ø¨ÙˆÙ„Ûب Ù†Û’ نبی Ú©ÛŒ پیدائش Ú©ÛŒ خوشی میں Ø«ÙˆÛŒØ¨Û Ú©Ùˆ آزاد کیا تھا Ø¨Ù„Ú©Û ØªØ§Ø±ÛŒØ® Ú©ÛŒ دیگر کتابوں میں ÛŒÛ ÙˆØ¶Ø§Ø+ت موجود ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ø¨ÙˆÙ„Ûب Ù†Û’ Ø«ÙˆÛŒØ¨Û Ú©Ùˆ نبی صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ú©Û’ Ù…Ú©Û Ø³Û’ Ûجرت کرجانے Ú©Û’ بعد آزاد کیا تھا
(دیکھئے الطبقات ج/Ù¡Ù Ù¨Û”Ù¡Ù Ù©ØŒØ§Ù„Ø§Ø³ØªÛŒØ ¹Ø§Ø¨ ج١/١٢)
(Ù¤)
امام بخاری Ù†Û’ اس ÙˆØ§Ù‚Ø¹Û Ú©Ùˆ عید میلاد النبی Ú©Û’ ثبوت Ú©Û’ لئے ذکر کیا ÛÛ’ Ø§ÙˆØ±Ù†Û ÛÛŒ شارØ+ین صØ+ÛŒØ+ بخاری میں سے کسی Ù†Û’ اس ÙˆØ§Ù‚Ø¹Û Ø³Û’ میلاد کیلئے استدلال کیا ÛÛ’ .
(Ù¥)
ÛŒÛ Ø®Ø¨Ø± ظاÛر قرآن Ú©Û’ خلا٠ÛÛ’ ØŒ ارشاد باری تعالی ÛÛ’ (وقدمنا الی ما عملوا من عمل ÙØ¬Ø¹Ù„Ù†Ø§Û Ûباء منثورا)٫٫اور انÛÙˆÚº Ù†Û’ جو جو اعمال کئے تھے ÛÙ… Ù†Û’ ان Ú©ÛŒ طر٠بڑھ کرانÛیں Ù¾Ø±Ø§Ú¯Ù†Ø¯Û Ø°Ø±ÙˆÚº Ú©ÛŒ طرØ+ کردیا،،یعنی کاÙروں Ú©Û’ عمل قیامت Ú©Û’ دن ذروں Ú©ÛŒ طرØ+ بے Ø+یثیت ÛÙˆÚº Ú¯Û’.
(Ø³ÙˆØ±Ø¦Û Ùرقان:٢٣)
(Ù¦)
بعض روایت Ú©Û’ مطابق ÛŒÛ Ø®ÙˆØ§Ø¨ عباس Ù†Û’ دیکھا ÛÛ’ ،اور ابولÛب ØºØ²ÙˆØ¦Û Ø¨Ø¯Ø± Ú©Û’ سا ت دن بعد مرگیا،اور عباس ØºØ²ÙˆÛ Ø¨Ø¯Ø± میں مشرکین قیدیوں میں سے تھے،ÙØ¯ÛŒÛ Ú©Û’ بعد ÙˆÛ Ù…Ú©Û ÙˆØ§Ù¾Ø³ Ûوئے اور ÙˆÛاں انÛÙˆÚºÙ†Û’ اسلام قبول کیا ØŒÙ‚Ø±ÛŒÙ†Û ÛŒÛ Ø¨ØªÙ„Ø§Ø±Ûا ÛÛ’ ÛŒÛ Ø®ÙˆØ§Ø¨ عباس Ú©Û’ Ø+الت Ú©Ùر کا ÛÛ’ اور ایک کاÙر ومشرک کا خواب قابل اعتبار Ù†Ûیں .
(ÙتØ+ الباری ج١/Ù¡Ù¤Ù¥Û”Ø§Ù„Ø§ØµØ§Ø¨Û ÙÛŒ تمییز الصØ+Ø§Ø¨Û Ø¬Ù£/٥١١)
(Ù§)
اگر ما Ù† بھی لیاجائے Ú©Û Ø§Ø¨Ùˆ Ù„Ûب Ù†Û’ نبی Ú©ÛŒ ولادت Ú©Û’ دن اسے آزاد کیا تھا توسوال ÛŒÛ Ù¾ÛŒØ¯Ø§ Ûوتا ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ø¨ÙˆÙ„Ûب Ù†Û’ اپنے بھتیجے Ù…Ø+مد بن عبد Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ پیدائش Ú©ÛŒ خوشی میں لونڈی آزاد Ú©ÛŒ تھی یا Ù…Ø+مد رسول Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ پیدائش پر ؟ظاÛر ÛÛ’ اس Ù†Û’ رسول Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ پیدائش Ú©ÛŒ خوشی میں اپنی لونڈی Ø«ÙˆÛŒØ¨Û Ú©Ùˆ آزاد Ù†Ûیں کیا تھا ØŒÙˆØ±Ù†Û ÙˆÛ Ø§Ø³Ù„Ø§Ù… دشمنی میں سب کوپیچھے Ù†Û Ú†Ú¾ÙˆÚ‘ØªØ§ ،اورآج Ûمارے مسلم بھائی قربت الÛÛŒ کیلئے اس Ú©Û’ اس عمل Ú©Ùˆ دلیل بناکر خوشی مناتے Ûیں ،کیا دونوں میں Ùرق Ù†Ûیں ÛÛ’ ØŸ
(Ù¨)
اگر مان بھی لیا جائے Ú©Û Ø§Ø¨Ùˆ Ù„Ûب Ù†Û’ ÛŒÛ Ø¹Ù…Ù„ اجروثواب اور قربت الÛÛŒ کیلئے کیا تھا (اور ÛŒÛ Ù…Ø+ال ÛÛ’ )تو اس سے ÛŒÛ Ø«Ø§Ø¨Øª Ûوتا ÛÛ’ Ú©Û Ù«Ù«Ø¹ÛŒØ¯ میلاد النبی ،،مناناملعون ابو Ù„Ûب Ú©ÛŒ سنت ÛÛ’ Ù†Û Ú©Û Ù¾ÛŒØ§Ø±Û’ نبیۖ اور صØ+Ø§Ø¨Û Ú©Ø±Ø§Ù… رضی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù†ÛÙ… Ú©ÛŒ.اور ÛÙ… مسلمانوں پر ایک ملعون کاÙر ومشرک Ú©ÛŒ اتباع Ø+رام ÛÛ’ .
Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ú¾Ù… سب مسلمانوں کتاب وسنت Ú©ÛŒ صØ+ÛŒØ+ سمجھ عطا Ùرمائے آمین
Dekho biddat jo tum ne kaha na to Biddat huwi na chahye wo Jumme ki namaz mai 2nd azan ho chahye wo Quran Pak k Zair o Zabr ho ye biddat huwi or is se shariyat e mutahra Mutasir nai hoti to Jashn e Milaad SWWS se b Shariyat Mutasir nai hoti Jaloos mai Hazoor Pak SWWS ka Zikr hota hai or Un ki Amad ki khushi Hoti hai jo k Kahin b Shariyat mai Mana nai ki gayi hai.
Or Hm jin ka Khate hain un k Geet gate hain jo e dunya Hazoor Pak k Sadqe mai Bani Hum Un k Ummat is liye hum un ka Milaad manate hain
Ala Hazrat ne Khoob kaha hai
Sir Su ey Roza Jhukaa Phir Tujh Ko Kya
Dil Tha Sajid Najd Ya Phir Tujh ko Kya
Bhette Uthtay Madad k Wastay
Ya RASOOL ALLAH( SWWS ) Kaha Phir Tujh ko KYa