اسلام دین٠Ùطرت ÛÛ’ØŒ انسانیت Ú©ÛŒ رÛنمائی Ú©Û’ لیے قرآن کریم کتاب Ûدایت ÛÛ’Û” اسلام میں اعمال Ú©ÛŒ بنیاد کلیۃ ایمان پر رکھی گئی ÛÛ’Û” اللÛØŒ اÙس Ú©ÛŒ کتاب اور رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ù¾Ø± ایمان رکھنے والے پر Ùرض ÛÛ’ Ú©Û Ûر اÙس عمل سے رک جائے جس سے Ø§Ù„Ù„Û Ù†Ø§Ø±Ø§Ø¶ ÛوتاÛÛ’Û” جب صاØ+ب٠ایمان Ú©Ùˆ ÛŒÛ Ù…Ø¹Ù„ÙˆÙ… Ûوجائے Ú©Û Ø§Ù„Ù„Û ÙØ+Ø´ØŒ بدکلامی اور بدکاری Ùˆ Ø+رام کاری سے منع کرتاÛÛ’ تواÙس Ú©Û’ ایمان کا تقاضا ÛÛ’ Ú©Û ÙˆÛ Ø§Ù† ممنوعات سے رک جائے۔ مومن عورت Ú©Ùˆ جب ÛŒÛ Ù…Ø¹Ù„ÙˆÙ… Ûوجائے Ú©Û Ø§Ù„Ù„Û Ø§ÙˆØ±Ø§Ø³ Ú©Û’ رسول Ø Ù†Û’ معاشرے میں اÙس کا کیامقام اور Ø+یثیت مقرر Ú©ÛŒ ÛÛ’ تو اÙس Ú©Û’ ایمان کا تقاضا ÛÛ’ Ú©Û Ø¨Ø±Ø¶Ø§ ورغبت اپنی اس Ø+یثیت Ú©Ùˆ قبول کرے اور ان Ø+دود سے تجاوز Ù†Û Ú©Ø±Û’ جو شریعت Ù†Û’ اÙس Ú©Û’ لیے مقرر کردی Ûیں۔
Ù…Ø§Û Ø±Ù…Ø¶Ø§Ù† میں Ø±ÙˆØ²Û ØªÙ‚ÙˆÛŒÙ° اختیارکرنے کا بÛترین Ø°Ø±ÛŒØ¹Û ÛÛ’ØŒ قرآن کریم کتاب انقلاب ÛÛ’ØŒ Ù…Ø§Û Ùرقان میں Ø+Ù‚ اور باطل، خیر اور شرکے درمیان Ùرق سمجھا کر تربیت دینا نظام تربیت کا اصل مقصود ÛÛ’Û” اصلاØ+ باطن ÙˆÛ Ø¨Ù†ÛŒØ§Ø¯ÛŒ Ø°Ø±ÛŒØ¹Û ÛÛ’ جس سے Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ رضا کا Ø+صول اور صراط مستقیم پر استقامت سے چلتے رÛنا ممکن ÛوجاتاÛÛ’Û” Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° Ú©ÛŒ رضا Ø+اصل کرنے Ú©Û’ لیے تعلق Ø¨Ø§Ù„Ù„Û Ø§Ù†ØªÛائی ضروری ÛÛ’Û” اسی لیے انبیائ، صØ+Ø§Ø¨Û Ú©Ø±Ø§Ù… اور اÛÙ„ بیت اطÛار رضی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù†ÛÙ… Ù†Û’ رضائے الٰÛÛŒ Ú©ÛŒ خاطر ÛÙ…ÛŒØ´Û ØªØ¹Ù„Ù‚ Ø¨Ø§Ù„Ù„Û Ú©Ø§ سÛارا لیا۔ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° سے تعلق انسان Ú©Û’ دل Ú©Ùˆ ماسوا Ø§Ù„Ù„Û Ø³Û’ خالی کردیتا ÛÛ’Û” اس بندے کا Ûر سانس اور Ûر عمل خالق٠Ø+قیقی Ú©Û’ لیے Ûوتا ÛÛ’ØŒ اÙÙ† کا کلام کرنا، سننا، دیکھنا اور جینا مرنا Ùقط Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° Ú©ÛŒ خاطر Ûوجاتا ÛÛ’Û” جو Ø¨Ù†Ø¯Û Ø¨Ú¾ÛŒ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° سے اپنا تعلق قائم کرنا چاÛتا ÛÛ’ اÙسے چاÛیے Ú©Û ÙˆÛ Ø§Ø¹Ù…Ø§Ù„Ù ØµØ§Ù„Ø+ØŒ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° Ú©Û’ لیے اخلاص Ú©Û’ ساتھ کرے اور بÙرے کاموں سے اجتناب کرے۔ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° سے تعلق مضبوط Ûوجائے تو Ûر قسم Ú©Û’ Ú©Ù¹Ú¾Ù† Ø+الات بھی آسان Ù…Ø+سوس Ûوتے Ûیں۔ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° کا Ùرمان ÛÛ’:
’’مومنوں Ú©Ùˆ چاÛیے Ú©Û Ø§ÛŒÙ…Ø§Ù† والوںکو Ú†Ú¾ÙˆÚ‘ کر کاÙروں Ú©Ùˆ اپنا دوست Ù†Û Ø¨Ù†Ø§Ø¦ÛŒÚº اور جو ایسا کرے گا ÙˆÛ Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ Ø+مایت میں Ù†Ûیں، مگر ÛŒÛ Ú©Û Ø§ÙÙ† Ú©Û’ شر سے کسی طرØ+ بچائو مقصود Ûو، اور Ø§Ù„Ù„Û ØªÙ…Ú¾ÛŒÚº اپنے Ù†Ùس سے ڈرا رÛاÛے‘‘۔ (آل عمران :Û²Û¸)
Ú¯Ù†Ø§Û Ú©Ø§ ارتکاب انسان Ú©Ùˆ بربادی Ú©ÛŒ طر٠دھکیل دیتاÛÛ’ØŒ ÙˆÛ Ø§Ø³Ø¨Ø§Ø¨ ÙˆÙˆØ¬ÙˆÛ Ø¬Ù† Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø³Û’ انسان گناÛÙˆÚº Ú©ÛŒ دلدل میں پھنس جاتا ÛÛ’ اور اÙسی دلدل میں پھنسے Ûوئے آخر کار ÛÙ…ÛŒØ´Û Ú©Û’ لیے ØªØ¨Ø§Û ÙˆØ¨Ø±Ø¨Ø§Ø¯ Ûوجاتا ÛÛ’Û” عام طور پر گناÛÙˆÚº کا ارتکاب تین اسباب عورت، مال Ùˆ دولت، ملکیت زمین Ú©ÛŒ بنیاد پر Ûوتا ÛÛ’Û” Ú¯Ù†Ø§Û Ú©ÛŒ مذمت میں رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ú©Û’ چند ارشادات:Û”
’’اے Ù…Ûاجرین Ú©ÛŒ جماعت! پانچ خصلتوں سے بچنے Ú©Û’ لیے میں تمھارے Ø+Ù‚ میں Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° سے Ù¾Ù†Ø§Û Ù…Ø§Ù†Ú¯ØªØ§ ÛÙˆÚº (1) جس قوم میں ÙØ+اشی پھیل جائے اور اس کا ارتکاب Ø¹Ù„Ø§Ù†ÛŒÛ Ø·ÙˆØ± پر ÛÙˆ تو Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° اÙÙ† میں طاعون اور ایسی دوسری بیماریاں بھیج دیتا ÛÛ’ جو اÙÙ† Ú©Û’ اسلا٠میں Ù†Ûیں پائی جاتی تھیں۔ (2) جو لوگ پیمائش، تول میں Ú©Ù…ÛŒ کرتے Ûیں، Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° انھیں Ù‚Ø+Ø· سالی اور معاشی پریشانی میں مبتلا کردیتا ÛÛ’ اور ظالم Ø+کمران اÙÙ† پر مسلط کردیتاÛÛ’Û” (3) جو لوگ اپنے اموال Ú©ÛŒ زکوٰۃ دینا بند کردیتے Ûیں تو Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° آسمان سے بارش برسانا روک دیتاÛÛ’ اور اگرچوپائے Ù†Û Ûوتے تو اÙÙ† Ú©Û’ لیے بارش کبھی Ù†Û Ø¨Ø±Ø³ØªÛŒÛ” (4) جو لوگ خلا٠عÛد کرتے Ûیں اور Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° اÙÙ† پر باÛر سے کوئی دشمن مسلط کردیتا ÛÛ’ جو اÙÙ† Ú©ÛŒ Ù…Ù…Ù„ÙˆÚ©Û Ú†ÛŒØ²ÙˆÚº میں سے بعض چیزوں Ú©Ùˆ چھین لیتاÛÛ’Û” (5) ایسے لوگوں Ú©Û’ آئمÛØŒ دین الٰÛÛŒ اور کتاب الٰÛÛŒ پر عمل پیرا Ûونا ترک کر دیتے Ûیں تو Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° اÙÙ† Ú©Û’ درمیان نزاع پیدا کردیتا ÛÛ’Û”
Ú¯Ù†Ø§Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©Û’ لیے انتÛائی Ù…Ùضر اور خطرناک ÛÛ’ Ø¨Ù„Ú©Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©ÛŒ تباÛÛŒ اور بربادی کا سب سے بڑا اور قریبی Ø±Ø§Ø³ØªÛ ÛÛ’ Ù„Ûٰذا جو شخص Ú¯Ù†Ø§Û Ø§ÙˆØ± ناÙرمانی کا ارتکاب کرتا ÛÛ’ اÙسے معاشرتی، معاشی، عملی اور سماجی نقصانات سے دوچار Ûونا پڑتا ÛÛ’Û” گناÛÙˆÚº Ú©Û’ نقصانات میں سے ایک نقصان ÛŒÛ ÛÛ’ Ú©Û Ú¯Ù†Ø§Û Ú¯Ø§Ø± آدمی علم سے Ù…Ø+روم Ûوجاتا ÛÛ’Û” علم ایک روشنی ÛÛ’ جو Ú¯Ù†Ø§Û Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø³Û’ انسان Ú©Û’ دل سے ختم Ûوجاتی ÛÛ’ØŒ Ú¯Ù†Ø§Û Ú©Ø§ سب سے بڑا نقصان ÛŒÛ Ûوتا ÛÛ’ Ú©Û Ø¯Ù„ سے رÙØªÛ Ø±ÙØªÛ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° Ú©ÛŒ Ù…Ø+بت اور عظمت وتوقیر قطعاً ختم کردیتا ÛÛ’ اورآخرکار اÙسے ÛÙ…ÛŒØ´Û Ú©Û’ لیے ناکام اور نامراد بنادیتا ÛÛ’Û” گناÛÙˆÚº Ú©Û’ نقصانات میں سے ایک نقصان ÛŒÛ Ø¨Ú¾ÛŒ ÛÛ’ Ú©Û Ú¯Ù†Ø§Û Ú¯Ø§Ø± آدمی کا دل Ùˆ جان گناÛÙˆÚº Ú©Û’ سبب کمزور Ù¾Ú‘ جاتا ÛÛ’Û” ایمان Ú©ÛŒ Ø+رکت عمل صالØ+ Ú©ÛŒ قوت برقرار رکھنے Ú©Û’ لیے اصلاØ+ باطن تربیت کا Ù¾Ûلا مرØ+Ù„Û ÛÛ’Û” Ø±ÙˆØ²Û Ù…ÛŒÚº Ø¨Ù†Ø¯Û Ù…ÙˆÙ…Ù† بھوک، پیاس، مشقت ومØ+نت برداشت کرتاÛÛ’Û” سØ+ری سے اÙطار تک کھانے پینے سے رک جاتاÛÛ’Û” اÙس کا ایمان Ù¾Ø®ØªÛ Ûوتا ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒÙ° دیکھ رÛا ÛÛ’Û” ایمان Ú©ÛŒ ÛŒÛ Ù‚ÙˆØª بندے Ú©Û’ اندر سے پیدا Ûوتی ÛÛ’Û”
Ø+یا اصلاØ+ باطن Ú©Û’ لیے جامع Ù„Ùظ ÛÛ’Û” Ø+یا Ú©Û’ معنی شرم Ú©Û’ Ûیں۔ برائی Ú©Û’ ارتکاب Ú©Û’ لیے انسان میں شرم ÛÛŒ سدباب کا اÛÙ… Ø°Ø±ÛŒØ¹Û ÛÛ’Û” زنا، چوری، قتل، شراب، جوا، ÚˆØ§Ú©Û Ø²Ù†ÛŒ ایسے جرائم Ûیں جو قانون Ú©ÛŒ زد میں آتے Ûیں لیکن انسان Ú©Û’ اندر سے پھوٹنے والے جرائم بظاÛر کسی قانون Ú©ÛŒ زد میں Ù†Ûیں آتے لیکن ÛŒÛ Ø®Ø±Ø§Ø¨ÛŒØ§Úº انسان Ú©Ùˆ بڑے گناÛÙˆÚº اور بڑے جرائم Ú©ÛŒ طر٠لے جاتی Ûیں۔ Ø+قیقت میں اندرکی خرابیوں پر گرÙت سے بڑی خرابیوں اور بربادیوں کا Ø±Ø§Ø³ØªÛ Ø±Ú© سکتاÛÛ’ØŒ ان خرابیوں سے Ø¨Ù†Ø¯Û Ø®ÙˆØ¯ ÛÛŒ Ø¢Ú¯Ø§Û ÛÛ’ØŒ خود اØ+ساس کر سکتا ÛÛ’ اور انھیں دبانے Ú©Û’ لیے خود ÛÛŒ اقدامات کرسکتا ÛÛ’Û” انسان Ú©Û’ اندر سے چھوٹی چھوٹی نازک نازک چوریاں کیا Ûیں، ان پر گرÙت ÛÛŒ اصلاØ+ باطن ÛÛ’Û”
دل کا چور:۔
قانون Ú©ÛŒ نظر میں زنا کا اطلاق صر٠جسمانی اÙعال پر Ûوتا ÛÛ’ مگر اخلاق Ú©ÛŒ نظر میں Ø¯Ø§Ø¦Ø±Û Ø§Ø²Ø¯ÙˆØ§Ø¬ Ú©Û’ باÛر صن٠مقابل Ú©ÛŒ جانب میلان، ارادے اور نیت Ú©Û’ اعتبار سے زناÛÛ’ØŒ اجنبی Ú©Û’ Ø+سن سے آنکھ کا لط٠لینا، اÙس Ú©ÛŒ آواز سے کانوں کا لذت لینا، اÙس سے Ú¯Ùتگو کرنے میں زبان کا لط٠اندوز Ûونا اور اÙس Ú©Û’ Ú©ÙˆÚ†Û’ Ú©ÛŒ خاک چھاننے Ú©Û’ لیے قدموں کا بار بار اٹھنا، ÛŒÛ Ø³Ø¨ زنا Ú©Û’ مقدمات اور خود معنوی Ø+یثیت سے زنا Ûیں۔ قانون اس زنا Ú©Ùˆ Ù†Ûیں Ù¾Ú©Ú‘ سکتا، ÛŒÛ Ø¯Ù„ کا چور ÛÛ’ اور صر٠دل کا کوتوال ÛÛŒ اس Ú©Ùˆ گرÙتار کرسکتاÛÛ’Û” رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ú©Ø§ Ùرمان ÛÛ’:
’’آنکھیں زنا کرتی Ûیں ان کا زنا نظر ÛÛ’ØŒ اور Ûاتھ زنا کرتے Ûیں ان کا زنا دست درازی ÛÛ’ اور پائوں زناکرتے Ûیں اور ان کا زنا اسی Ø±Ø§Û Ù¾Ø± چلنا ÛÛ’ اور زبان کا زنا Ú¯Ùتگو ÛÛ’ اور دل کا زنا تمنا اور خواÛØ´ ÛÛ’ØŒ آخر میں صنÙÛŒ اعضا یا تو ان سب Ú©ÛŒ تصدیق کردیتے Ûیں یا تکذیب۔‘‘
دل Ú©Û’ چور Ú©Ùˆ چوریوں سے روکنے Ú©Û’ لیے اندر Ú©Û’ ایمان Ú©ÛŒ مضبوطی ناگزیر ÛÛ’Û” Ù…Ùکر اسلام Ù…Ùسر قرآن مولانا سیدابوالاعلیٰ مودودیؒ Ù†Û’ اصلاØ+ باطن Ú©Û’ Ø+والے سے اپنی مدلل تØ+ریروں میں بÛت ÛÛŒ شاندار طریقے سے بعض اÙمور Ú©ÛŒ نشان دÛÛŒ Ú©ÛŒ ÛÛ’ØŒ جو اصلاØ+ باطن Ú©Û’ لیے Ø+روÙÙ Ûدایت Ûیں ان کا Ù…ÙÛوم ÛŒÛ ÛÛ’Û”
ÙØªÙ†Û Ù†Ø¸Ø±:Û”
Ù†Ùس کا سب سے بڑا چور Ù†Ú¯Ø§Û ÛÛ’ اس لیے قرآن Ùˆ Ø+دیث سب سے Ù¾ÛÙ„Û’ اس Ú©ÛŒ گرÙت کرتے Ûیں۔ قرآن Ú©ÛتاÛÛ’:
"اے نبی ØØŒ مومن مردوں سے Ú©ÛÙˆ Ú©Û Ø§Ù¾Ù†ÛŒ نظریں بچا کر رکھیں اور اپنی شرم گاÛÙˆÚº Ú©ÛŒ Ø+Ùاظت کریں، ÛŒÛ Ø§ÙÙ† Ú©Û’ لیے Ø²ÛŒØ§Ø¯Û Ù¾Ø§Ú©ÛŒØ²Û Ø·Ø±ÛŒÙ‚Û ÛÛ’ØŒ جو Ú©Ú†Ú¾ ÙˆÛ Ú©Ø±ØªÛ’ Ûیں، Ø§Ù„Ù„Û Ø§Ùس سے باخبر رÛتا ÛÛ’ اور اے نبی Ø ØŒ مومن عورتوں سے Ú©ÛÛ Ø¯Ùˆ Ú©Û Ø§Ù¾Ù†ÛŒ نظریں بچا کر رکھیں، اور اپنی شرم گاÛÙˆÚº Ú©ÛŒ Ø+Ùاظت کریں اور اپنا بنائو سنگھار Ù†Û Ø¯Ú©Ú¾Ø§Ø¦ÛŒÚº بجز اس Ú©Û’ جو خود ظاÛر Ûوجائے، اور اپنے سینوں پر اپنی اوڑھنیوں Ú©Û’ آنچل ڈالے رÛیں۔ ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†Ø§ بنائو سنگھار ظاÛØ±Ù†Û Ú©Ø±ÛŒÚº مگر ان لوگوں Ú©Û’ سامنے: شوÛر، باپ، شوÛروں Ú©Û’ باپ، اپنے بیٹے، شوÛروں Ú©Û’ بیٹے، بھائی، بھائیوں Ú©Û’ بیٹے، بÛنوں Ú©Û’ بیٹے، اپنے میل جول Ú©ÛŒ عورتیں، اپنے لونڈی غلام، ÙˆÛ Ø²ÛŒØ± دست مرد جو کسی اور قسم Ú©ÛŒ غرض Ù†Û Ø±Ú©Ú¾ØªÛ’ Ûوں، اور ÙˆÛ Ø¨Ú†Û’ جو عورتوں Ú©ÛŒ Ù¾ÙˆØ´ÛŒØ¯Û Ø¨Ø§ØªÙˆÚº سے ابھی ÙˆØ§Ù‚Ù Ù†Û Ûوئے ÛÙˆÚºÛ” ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†Û’ پائوں زمین پر Ù†Û Ù…Ø§Ø±ØªÛŒ Ûوئی چلا کریں Ú©Û Ø§Ù¾Ù†ÛŒ جو زینت انھوںنے چھپا کر رکھی ÛÙˆ اس کا لوگوں Ú©Ùˆ علم Ûوجائے۔‘‘(الن ˆØ±Û³Û°Û”Û³Û±)Û”
"اے مومنو! تم سب مل کر Ø§Ù„Ù„Û Ø³Û’ ØªÙˆØ¨Û Ú©Ø±ÙˆØŒ توقع ÛÛ’ Ú©Û ÙلاØ+ پائو Ú¯Û’Û”"
رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ú©Ø§ Ùرمان ÛÛ’ Ú©Û â€™â€™Ø¢Ø¯Ù… زادے تیری Ù¾ÛÙ„ÛŒ نظر تو معا٠ÛÛ’ مگر خبردار دوسری نظر Ù†Û ÚˆØ§Ù„Ù†Ø§Û”â€˜â€˜ Ø+ضرت علی Ø“ سے رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ù†Û’ Ùرمایا: اے علیؓ ایک نظر Ú©Û’ بعد دوسری نظر Ù†Û ÚˆØ§Ù„ÙˆØŒ Ù¾ÛÙ„ÛŒ نظر تو معا٠ÛÛ’ØŒ دوسری نظر Ù†Ûیں۔ Ø+ضرت جابر Ø“ Ù†Û’ دریاÙت کیا: اچانک نظر Ù¾Ú‘ جائے تو کیا کروں، تو رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ù†Û’ Ùرمایا: Ùوراً نظر پھیر لو۔‘‘
Ø¬Ø°Ø¨Û Ù†Ù…Ø§Ø¦Ø´ Ø+سن:Û”
ÙØªÙ†Û Ù†Ø¸Ø± کا ایک Ø´Ø§Ø®Ø³Ø§Ù†Û ÙˆÛ Ø¨Ú¾ÛŒ ÛÛ’ جو عورت Ú©Û’ دل میں ÛŒÛ Ø®ÙˆØ§ÛØ´ پیداکرتاÛÛ’ Ú©Û Ø§Ùس کا Ø+سن دیکھاجائے۔ ÛŒÛ Ø®ÙˆØ§ÛØ´ ÛÙ…ÛŒØ´Û Ø¬Ù„ÛŒ اور نمایاں ÛÛŒ Ù†Ûیں Ûوتی دل Ú©Û’ پردوں میںکÛیں Ù†Û Ú©Ûیں نمایش Ø+Ùسن کا Ø¬Ø°Ø¨Û Ú†Ú¾Ù¾Ø§ Ûوتا ÛÛ’ اور ÙˆÛÛŒ لباس Ú©ÛŒ زینت میں، بالوں Ú©ÛŒ آرایش میں، باریک اور شوخ Ú©Ù¾Ú‘ÙˆÚº Ú©Û’ انتخاب میں اور ایسی ایسی جزئیات تک میں اپنا اثر ظاÛر کرتا ÛÛ’ جن کا اØ+Ø§Ø·Û Ù…Ù…Ú©Ù† Ù†Ûیں۔ قرآن ان سب Ú©Û’ لیے تبرج٠جاÛلیت Ú©ÛŒ جامع اصطلاØ+ استعمال کرتا ÛÛ’Û” Ûر ÙˆÛ Ø²ÛŒÙ†Øª اور Ûر ÙˆÛ Ø¢Ø±Ø§Ø¦Ø´ جس کا مقصد شوÛر Ú©Û’ سوا دوسروں Ú©Û’ لیے لذت نظر بننا Ûوتبرج جاÛلیت Ú©ÛŒ تعری٠میں آجاتی ÛÛ’Û” اگر برقع بھی اس غرض Ú©Û’ لیے خوبصورت اور خوش رنگ انتخاب کیا جائے Ú©Û Ù†Ú¯Ø§Ûیں اس سے لذت یاب ÛÙˆ Úº تو ÛŒÛ Ø¨Ú¾ÛŒ تبرج جاÛلیت ÛÛ’Û” اس Ú©Û’ لیے کوئی قانون Ù†Ûیں بنایا جاسکتا ۔اس کا تعلق عورت Ú©Û’ اپنے ضمیر سے ÛÛ’Û” اس کا خود ÛÛŒ اپنے دل کا Ø+ساب لینا چاÛیے Ú©Û Ø§Ø³ میں Ú©Ûیں ÛŒÛ Ù†Ø§Ù¾Ø§Ú© Ø¬Ø°Ø¨Û ØªÙˆ چھپا Ûوا Ù†Ûیں ÛÛ’Û” اس کا تدارک Ù…ÙˆÙ…Ù†Û Ø¹ÙˆØ±Øª خود ÛÛŒ کرسکتی ÛÛ’Û”
ÙØªÙ†Û Ø²Ø¨Ø§Ù†:
شیطان Ù†Ùس کا اÛÙ… ترین ایجنٹ زبان ÛÛ’Û” کتنے ÛÛŒ Ùتنے Ûیں جو زبان Ú©Û’ ذریعے پیدا Ûوتے Ûیں اور پھیلتے جاتے Ûیں۔ مرد اور عورت بات کر رÛÛ’ ÛÙˆÚº تو کوئی بÙرا Ø¬Ø°Ø¨Û Ù†Ù…Ø§ÛŒØ§Úº Ù†Ûیں Ûوتا مگر دل میں چھپا چور زبان میں Ø+لاوت اور باتوں میں گھلاوٹ پیدا کیے جارÛا ÛÛ’Û” قرآن اس چور Ú©Ùˆ Ù¾Ú©Ú‘ لیتا ÛÛ’Û” (سورۃ الاØ+زاب Û³Û²Û”Û³Û³)Û”
’’اگر تمھارے دل میں خو٠ÛÛ’ تو دبی زبان میں بات Ù†Û Ú©Ø±Ùˆ Ú©Û Ø¬Ø³ شخص Ú©Û’ دل میں بدنیتی Ú©ÛŒ بیماری ÛÙˆ تو ÙˆÛ ØªÙ… سے Ú©Ú†Ú¾ اÙمیدیں ÙˆØ§Ø¨Ø³ØªÛ Ú©Ø±Û’ گا۔ بات کرو تو سیدھے سادے طریقے سے کرو(جس طرØ+ انسان، انسان سے بات کیا کرتاÛÛ’)Û”
ÛŒÛÛŒ دل کا Ú†Ùˆ ر ÛÛ’ جو جائز ناجائز بنیادوں پر صنÙÛŒ تعلقات کا Ø+ال بیان کرنے میں بھی مزے لیتا ÛÛ’ اور سننے میں بھی۔ ÛŒÛ Ø¯Ù„ کا چور معاشرے میں ناجائز اعمال Ú©Û’ ذریعے Ú©Ùˆ عام کرنے کا باعث بن جاتا ÛÛ’Û” ÙØªÙ†Û Ø²Ø¨Ø§Ù† Ú©Û’ کئی شعبے Ûیں اور Ûر شعبے میں دل کا ایک Ù†Û Ø§ÛŒÚ© چور اپنا کام کرتا ÛÛ’Û” اسلام Ù†Û’ ان سب کا سراغ لگایا ÛÛ’ اور ان سے خبرد ار کیا ÛÛ’Û” عورت Ú©Ùˆ اجازت Ù†ÛÛŒÚºÚ©Û Ø§Ù¾Ù†Û’ شوÛر سے دوسری عورتوں Ú©ÛŒ Ú©ÛŒÙیات بیان کرے۔ عورت اور مرد Ú©Ùˆ اس سے منع کیا گیاÛÛ’ Ú©Û Ø§Ù¾Ù†Û’ Ù¾ÙˆØ´ÛŒØ¯Û Ø§Ø²Ø¯ÙˆØ§Ø¬ÛŒ معاملات کاØ+ال دوسرے لوگوں Ú©Û’ سامنے بیان کریں کیوں Ú©Û Ø§Ø³ سے بھی ÙØ+Ø´ Ú©ÛŒ اشاعت Ûوتی ÛÛ’ اور دلوں میں شوق پیدا ÛوتاÛÛ’Û”
ÙØªÙ†Û Ø®ÙˆØ´Ø¨Ùˆ:Û”
خوشبو بھی ایسا ÙØªÙ†Û ÛÛ’ جو ایک Ù†Ùس٠شریرکا پیغام دوسرے Ù†Ùس شریر تک Ù¾Ûنچاتا ÛÛ’Û” جسے جتنا بھی Ø®Ùی٠جانا جائے مگر اسلامی Ø+یا اتنی Ø+ساس ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ø³ Ú©ÛŒ طبع پر ÛŒÛ Ù„Ø·ÛŒÙ ØªØ+ریک بھی گراںگزرتی ÛÛ’Û” مسلمان عورت Ú©Û’ لیے جائز Ù†Ûیں Ú©Û Ø®ÙˆØ´Ø¨Ùˆ میں بسے Ú©Ù¾Ú‘Û’ Ù¾ÛÙ† کر راستوں سے گزرے یا Ù…Ø+Ùلوں میں شرکت کرے کیوں Ú©Û Ø§Ùس کا Ø+سن اور زینت Ù¾ÙˆØ´ÛŒØ¯Û Ø¨Ú¾ÛŒ رÛÛŒ تو کیا ÙØ§Ø¦Ø¯Û Ûوا۔ اÙس Ú©ÛŒ عطریت تو Ùضا میں پھیل کر جذبات Ú©Ùˆ متØ+رک کر رÛÛŒ ÛÛ’Û” رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ú©Ø§ Ùرمان ÛÛ’ Ú©Û Ø¬Ùˆ عورت عطر لگا کرلوگوں Ú©Û’ درمیان سے گزرتی ÛÛ’ ÙˆÛ Ø¢ÙˆØ§Ø±Û Ù‚Ø³Ù… Ú©ÛŒ عورت ÛÛ’Û” جب کوئی عورت مسجدوں میں جائے تو خوشبو Ù†Û Ù„Ú¯Ø§Ø¦Û’Û” ’’مردوں Ú©Û’ لیے ÙˆÛ Ø¹Ø·Ø± مناسب ÛÛ’ جس Ú©ÛŒ خوشبو نمایاں اور رنگ مخÙÛŒ ÛÙˆ اور عورتوں Ú©Û’ لیے ÙˆÛ Ø¹Ø·Ø± مناسب ÛÛ’ جس کا رنگ نمایاں اور خوشبو مخÙÛŒ Ûو۔‘‘
ÙØªÙ†Û Ø¹Ø±ÛŒØ§Ù†ÛŒ:Û”
عریانی ایسی ناشایستگی ÛÛ’ جس Ú©Ùˆ اسلامی Ø+یا کسی Ø+ال میں بھی برداشت Ù†Ûیں کرتی۔ غیر تو غیر اسلام اس Ú©Ùˆ بھی پسند Ù†Ûیں کرتا Ú©Û Ù…ÛŒØ§Úº اور بیوی ایک دوسرے Ú©Û’ سامنے برÛÙ†Û ÛÙˆÚºÛ” اسلام Ù†Û’ انسانی شرم ÙˆØ+یا Ú©ÛŒ صØ+ÛŒØ+ اور مکمل Ù†Ùسیاتی تعبیر Ú©ÛŒ ÛÛ’ جس Ú©ÛŒ مثال کسی تÛذیب Ú©Û’ بس میں Ù†Ûیں۔ اÙÙ… المؤمنین Ø+ضرت Ø¹Ø§Ø¦Ø´Û Ø“ Ùرماتی Ûیں Ú©Û â€™â€™Ù…ÛŒÚº Ù†Û’ رسول Ø§Ù„Ù„Û Ø Ú©Ùˆ کبھی برÛÙ†Û Ù†Ûیںدیکھا۔‘‘ اس سے بڑھ کر شرم Ùˆ Ø+یا ÛŒÛ ÛÛ’ Ú©Û ØªÙ†Ûائی میں بھی عریاں رÛنا اسلام Ú©Ùˆ گوارا Ù†Ûیں۔ Ø+دیث میں آتاÛÛ’ Ú©Û â€™â€™Ø®Ø¨Ø±Ø¯Ø§Ø± کبھی برÛÙ†Û Ù†Û Ø±ÛÙˆ Ú©ÛŒÙˆÙ†Ú©Û ØªÙ…Ú¾Ø§Ø±Û’ ساتھ خدا Ú©Û’ Ùرشتے Ù„Ú¯Û’ Ûیں جو تم سے جدا Ù†Ûیں Ûوتے۔‘‘ اسلام Ú©ÛŒ Ù†Ú¯Ø§Û Ù…ÛŒÚº ÙˆÛ Ù„Ø¨Ø§Ø³ ÛÛŒ Ù†Ûیں ÛÛ’ جس سے بدن جھلکے اور ستر نمایاں ÛÙˆÛ” اس Ú©ÛŒ روشنی میں دیکھیں تو اسلام کا معیار اخلاق اور اخلاقی اقدار Ú©ÛŒ اÛمیت کا اØ+ساس ÛوجاتاÛÛ’Û” اسلام معاشرے Ú©Û’ ماØ+ول Ú©Ùˆ ÙØ+Ø´ اور منکر Ú©ÛŒ تمام تØ+ریکات سے پاک کردینا چاÛتا ÛÛ’Û” ان تØ+ریکات کا Ø³Ø±Ú†Ø´Ù…Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©Û’ باطن میں ÛÛ’Û”
اسلام Ú©ÛŒ تعلیم Ùاخلاق، باطن میں ÛÛŒ Ø+یا کا اتنا زبردست اØ+ساس پیدا کردینا چاÛتی ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† خود اپنے Ù†Ùس کا اØ+تساب کرتا رÛÛ’Û” اور برائی Ú©ÛŒ جانب ادنیٰ سے ادنیٰ میلان بھی اگر پایا جائے تواÙس Ú©Ùˆ Ù…Ø+سوس کرکے ÙˆÛ Ø¢Ù¾ ÛÛŒ اپنی قوت ارادی سے اس کا Ø®Ø§ØªÙ…Û Ú©Ø±Ø¯Û’Û” Ø±ÙˆØ²Û Ø§ÙˆØ± قرآن تقویٰ Ú©ÛŒ صÙت پیدا کرنے کا Ø°Ø±ÛŒØ¹Û ÛÛ’Û” اصلاØ+ Ùباطن ÛÛŒ سے تقویٰ اور رب Ú©ÛŒ رضا Ú©Û’ تقاضے پورے Ûوسکتے Ûیں۔