Nice Info
Thanks for sharing
بسنت (Basant)بسنت (Basant) یا بسنت پنچمی موسم بÛار میں منائے جانے والا بنیادی طور پر Ûندوؤن کا ایک تÛوار ÛÛ’Û” ÛŒÛ Ù¾Ø§Ù†Ú†ÙˆÛŒÚº Ûندو Ù…ÛÛŒÙ†Û Ù…Ø§Ú¯Ú¾ Ú©ÛŒ 5 تاریخ Ú©Ùˆ Ûوتا ÛÛ’ اور ویدوں میں اس کا تعلق سرسوتی دیوی سے بتایا جاتا ÛÛ’ جو Ûندو مت میں موسیقی اور آرٹ (ÙÙ†) Ú©ÛŒ دیوی سمجھی جاتی ÛÛ’
بسنت کی بنیاد
بسنت کا سنسکرت میں Ù„Ùظی مطلب بÛار کا ÛÛ’Û” اسے بسنت پنچمی اس لیے Ú©Ûا جاتا ÛÛ’ Ú©Û ÛŒÛ Ù…Ø§Ú¯Ú¾ Ú©ÛŒ پانچ تاریخ Ú©Ùˆ منایا جاتا ÛÛ’ جو عموماً Ùروری Ú©Û’ Ù…Ûینے میں آتا ÛÛ’Û” ویدوں میں لکھا ÛÛ’ Ú©Û ÛŒÛ Ø³Ø±Ø³ÙˆØªÛŒ دیوی کا دن ÛÛ’Û” اس دن خوشی منائی جاتی ÛÛ’ اور سرسوتی دیوی Ú©ÛŒ پوجا Ú©ÛŒ جاتی ÛÛ’Û” خوشی Ú©Û’ اظÛار Ú©Û’ لیے نئے Ú©Ù¾Ú‘Û’ Ù¾ÛÙ†Û’ جاتے Ûیں اور پتنگیں اڑائی جاتی Ûیں اور موسیقی سے لط٠اندوز Ûوا جاتا ÛÛ’Û” Ûندوستان Ú©Û’ دیگر مذاÛب Ú©Û’ اÙراد بھی اب ÛŒÛ ØªÛوار ثقاÙت Ú©ÛŒ Ø¢Ú‘ میں مناتے Ûیں۔
بسنت Ú©Û’ بارے میں Ù…Ø®ØªÙ„Ù Ù†Ù‚Ø·Û Ù†Ø¸Ø±
بسنت Ú©Ùˆ Ûندوستان Ú©Û’ بعض علاقوں میں دیگر مذاÛب Ú©Û’ اÙراد بھی مناتے Ûیں اور اس Ú©ÛŒ تاویل ÛŒÛ Ø¯ÛŒØªÛ’ Ûیں Ú©Û Ø³Ø±Ø¯ÛŒÙˆÚº کا موسم ختم ÛÙˆ رÛا Ûوتا ÛÛ’ لوگ جو موسم Ú©ÛŒ شدت Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø³Û’ گھروں میں بند تھے۔ Ø¯Ø±Ø¬Û Ø+رارت مناسب Ûونے پر گھروں سے باÛر آتے Ûیں اور خزاں اور سرما Ú©ÛŒ بے رنگی اور بدمزگی جو انکے مزاج اور آنکھوں پر چھائی Ûوئی ÛÛ’ اسے باÛر آکر تیز رنگوں والے Ú©Ù¾Ú‘Û’ Ù¾ÛÙ† کر باÛر گھوم پھر کر یا پتنگ بازی کر Ú©Û’ طبیعت Ú©Û’ اس زنگ Ú©Ùˆ اتارنے Ú©ÛŒ کوشش کرتے Ûیں۔ شوق کا Ø²ÛŒØ§Ø¯Û Ø§Ø¸Ûار پتنگ بازی Ú©ÛŒ Ø´Ú©Ù„ میں نکلتا ÛÛ’Û” سپاٹ آسمان اچانک رنگوں سے سج جاتا ÛÛ’Û” Ùطرت انگڑائیاں لیتی ÛÛ’ اور ایک نئی زندگی کا آغاز Ûوتا ÛÛ’Û” خاکی رنگ Ú©ÛŒ زمین سرسوں Ú©Û’ پیلے اور Ûرے رنگ Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø³Û’ رنگین ÛÙˆ جاتی ÛÛ’Û” بÛار Ú©Û’ دوسرے پھول اور پرندوں Ú©ÛŒ Ú†ÛÚ†ÛاÛÙ¹ خوشیوں Ú©Û’ پیغام لاتی Ûیں Ú©Û ÛŒÛ Ø¨Ø³Ù†Øª ÛÛ’ ÛŒÛ Ø¬Ø´Ù† بÛاراں ÛÛ’Û” Ùطرت Ú©Û’ اس رنگوں بھرے اور خوشیوں بھرے جشن میں انسان بھی شریک ÛÙˆ جاتے Ûیں۔ ÛŒÛ Ù„ÙˆÚ¯ ÙˆÛ ØªÙ…Ø§Ù… کام کرتے Ûیں جو اÛÙ„ Ûنود کرتے Ûیں سوائے سرسوتی دیوی Ú©ÛŒ پوجا Ú©Û’Û”
Ø¬Ø¨Ú©Û Ø¨Ø³Ù†Øª Ú©Û’ مخالÙین Ú©Û’ مطابق اس تÛوار Ú©Ùˆ Ø+ضرت Ù…Ø+مد صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ Ùˆ Ø¢Ù„Û ÙˆØ³Ù„Ù… Ú©ÛŒ شان میں گستاخی کرنے والے ایک شخص سے جوڑتے Ûیں جس کا ذکر ایک Ûندو مؤرخ Ù†Û’ اپنی کتاب میں کیا ÛÛ’Û”
اس مکتبۂ Ùکر Ú©Û’ مطابق بسنت Ûندوؤں اور سکھوں کا Ù…Ø´ØªØ±Ú©Û ØªÛوار ÛÛ’Û” ایک Ûندو مؤرخ بی ایس نجار Ù†Û’ اپنی کتاب "Punjab under the later Mughals" میں لکھا ÛÛ’ Ú©Û
"Ø+قیقت رائے باگھ مل پوری سیالکوٹ Ú©Û’ ایک Ûندو کھتری کا اکلوتا لڑکا تھا۔ Ø+قیقت رائے Ù†Û’ Ø+ضرت Ù…Ø+مد صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ Ùˆ Ø¢Ù„Û ÙˆØ³Ù„Ù… اور Ø+ضرت ÙØ§Ø·Ù…Û Ø±Ø¶ÛŒ Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù†Ûا Ú©ÛŒ شان میں انتÛائی Ú¯Ø³ØªØ§Ø®Ø§Ù†Û Ø§ÙˆØ± نازیبا الÙاظ استعمال کئے۔ اس جرم پر Ø+قیقت رائے Ú©Ùˆ گرÙتار کرکے عدالتی کارروائی Ú©Û’ لئے لاÛور بھیجا گیا جÛاں اسے سزائے موت کا Ø+Ú©Ù… سنادیا گیا۔ اس واقعے سے پنجاب Ú©Û’ Ûندوؤں Ú©Ùˆ شدید دھچکا لگا اور Ú©Ú†Ú¾ Ûندو اÙسر سÙارش Ú©Û’ لئے اÙس وقت Ú©Û’ پنجاب Ú©Û’ گورنر ذکریا خان (1707Ø¡ تا 1759Ø¡) Ú©Û’ پاس گئے Ú©Û Ø+قیقت رائے Ú©Ùˆ معا٠کردیا جائے لیکن ذکریا خان Ù†Û’ کوئی سÙارش Ù†Û Ø³Ù†ÛŒ اور سزائے موت Ú©Û’ Ø+Ú©Ù… پر نظر ثانی کرنے سے انکار کردیا۔ Ù„Ûٰذا اس گستاخ رسول Ú©ÛŒ گردن اڑادی گئی۔ اس پر Ûندوؤں میں ص٠ماتم بچھ گئی۔ Ûندوؤں Ù†Û’ Ø+قیقت رائے Ú©ÛŒ ایک Ù…Ú‘ÛÛŒ (یادگار) قائم Ú©ÛŒ جو کوٹ Ø®ÙˆØ§Ø¬Û Ø³Ø¹ÛŒØ¯ (کھوجے شاÛÛŒ) لاÛور میں واقع ÛÛ’ اور اب ÛŒÛ Ø¬Ú¯Û "باوے دی Ù…Ú‘ÛÛŒ" Ú©Û’ نام سے مشÛور ÛÛ’Û” اس مقام پر ایک Ûندو رئیس کالو رام Ù†Û’ Ø+قیقت Ú©ÛŒ یاد میں اس Ú©ÛŒ موت Ú©Û’ دن Ú©Ùˆ ایک میلے Ú©ÛŒ Ø´Ú©Ù„ دی اور Ûر سال بÛار Ú©Û’ موسم میں بسنت میلے کا آغاز کیا۔ پنجاب کا بسنت Ù…ÛŒÙ„Û Ø§Ø³ÛŒ Ø+قیقت رائے Ú©ÛŒ یاد میں منایا جاتا ÛÛ’Û”"
ÛŒÛ Ù…Ú©ØªØ¨Û‚ Ùکر بسنت Ú©Ùˆ ایک موسمی Ù†Ûیں Ø¨Ù„Ú©Û Ù…Ø°Ûبی تÛوار سمجھتا ÛÛ’ Ú†ÙˆÙ†Ú©Û Ø§Ø³ کا ذکر پرانی Ûندو مذÛبی کتب میں آتا ÛÛ’Û” پرانی کتابوں Ú©Û’ مطابق پتنگ پر دو آنکھیں یا دوسرے شکلیں بنا کر آسمان سے نازل Ûونے والی بلائیں دور Ú©ÛŒ جاتی ھیں۔ ÛŒÛ Ø®ÛŒØ§Ù„Ø§Øª جنوب مشرقی ایشیاء Ú©Û’ Ú©Ú†Ú¾ ممالک میں بھی پائے جاتے ھیں جیسے سنگاپور، تھائی لینڈ وغیرÛÛ”
بسنت پر دوسرا بڑا اعتراض ÛŒÛ Ú©ÛŒØ§ جاتا ÛÛ’ Ú©Û Ø¨Ø³Ù†Øª منانےکے نتیجے میں بے شمار قیمتی جانیں ضائع ÛÙˆ جاتی ھیں جس Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ù¾ØªÙ†Ú¯ Ú©ÛŒ ڈور کا Ú¯Ù„Û’ پر پھر جانا ÛÛ’Û” Ú©Ú†Ú¾ بچے پتنگ بازی کرتے Ûوئے چھت سے بھی گر جاتے ھیں اور Ú©Ú†Ú¾ ان گولیوں کا Ù†Ø´Ø§Ù†Û Ø¨Ù† جاتے ھیں جو پتنگ باز چلاتے ھیں۔ انÛÛŒ وجوÛات Ú©ÛŒ بناء پر Ûر سال بسنت Ú©Û’ موقع پر پاکستانی عدالتوں اس تÛوار Ú©Û’ خلا٠مقدمات درج کئے جاتے Ûیں اور کبھی کبھار تو پتنگ بازی پر پابندی بھی لگا دی جاتی ÛÛ’Û”
Ø¨Ø´Ú©Ø±ÛŒÛ ÙˆÛŒÚ©ÛŒÙ¾ÛŒÚˆÛŒØ§
تیری انگلیاں میرے جسم میںیونÛÛŒ لمس بن Ú©Û’ Ú¯Ú‘ÛŒ رÛیں
ک٠کوزه گر میری مان لےمجھے چاک سے Ù†Û Ø§ØªØ§Ø±Ù†Ø§
Nice Info
Thanks for sharing
دل اگر بے نقاب ھوتے
تو سوچو..! کتنے Ùساد ھوتے
kabhi kabhar nahi...2005 se he pabandi hai 2006 main kuch din ki ijazat mili the n 2007 main cancel hogae the usk bad se pabandi he hai abi tak...but is bar sunnay main araha hai k shaid basant hogi...
isk baray main asal haqeqat kya hai kam he log jantay hongay koi kuch kehta hai koi kuch....
hmaray han ye zaror kaha jata hai k kisi hindo ki yad main basant manae jati hai but hamaray han jitne b log basant manatay hain mera nahi khayal k wo is niyat se manatay hain k kisi hindu ko yad kiya jae balkay entertaining purpose k tor pe manatay hain...
iska sirf or sirf aik nuqsan balkay danista tor pe dosron ko nuqsan puhnchana kahonga wo hai dhati tar ka use...wo tar hai jo qeemti jano k ziya ka sabab banti hai...agar bat ki jae chaton se girne ki to wo apni laparwahi hai...chaton se bachay khel kood k doran b girtay hain...or rahi hawai firing ki bat to wo mai bilkul galat hai...
DUA...MUST READ AND MUST FORWARD
Then Which Of The Favours Of Your LORD Will You Deny?
"Be In This World As If You Were A Stranger Or A Traveler"
(Bukhari)
May ALLAH SWT light and GUIDE our ways AMEEN
Nice sharing
Ú©Ûاں اتنی سزائیں تھیں بھلا اس زندگانی میں
Ûزاروں گھر Ûوئے روشن جو میرا دل جلا Ù…Øسنؔ