nala yana azarband or niswaar bana b aik art hai iss pe b barre lateefe bane hen lihaza inhen b shamil e fehrist kia ja sakta hai
ایک انگریز Ù…Ø+قق Ú©Ùˆ تØ+قیقی مقالے Ú©Û’ لیے موضوع ملا Ú©Û Ø¬Ù„ÛŒØ¨ÛŒ میں Ø´ÛŒØ±Û Ú©ÛŒØ³Û’ بھرا جاتا ÛÛ’ جب Ú©Û Ø§Ø³ میں کوئی سوراخ Ù†Ûیں Ûوتا۔
مرتا کیا Ù†Û Ú©Ø±ØªØ§ØŒ ÙˆÛ Ù¾Ø§Ú©Ø³ØªØ§Ù† آیا اور پوچھتے پوچھتے پھجے Ø+لوائی Ú©ÛŒ دکان تک جا Ù¾Ûنچا اور دست٠سوال دراز کیا۔
پھجے Ù†Û’ اس کا سوال غور سے سنا اور پوری سمجھناکی سے سمجھا اور Ú©Ûا: لاٹ صاØ+ب کیا آپ Ú©Ùˆ جلیبی بنانی آتی ÛÛ’ØŸ
سوٹڈ بوٹد انگریز کا Ù…Ù†Û Ú©Ú¾Ù„Û’ کا کھلا Ø±Û Ú¯ÛŒØ§Û” لیکن بمشکل Ù…Ù†Û Ø¨Ù†Ø¯ کرتے Ûوئے اس Ù†Û’ Ù†ÙÛŒ میں سر Ûلا دیا۔
پھجے Ø+لوائی Ù†Û’ انگریزوں Ú©Û’ نظام٠تعلیم پر ناقابل٠اشاعت الÙاظ میں لمبا چوڑا ØªØ¨ØµØ±Û Ú©ÛŒØ§ اور Ø§Ù…Ø±ÛŒÚ©Û Ùˆ Ø¨Ø±Ø·Ø§Ù†ÛŒÛ Ú©Û’ درجات خوب بلند Ùرمائے۔ اس Ú©ÛŒ تقریر٠اس جملے پر ختم Ûوئی Ú©Û Ø³Ø±Ú©Ø§Ø± Ù…Ù†Û Ø¯Ú¾ÙˆÙ†Ø§ ÛÛ’ تو Ù¾ÛÙ„Û’ Ù…Ù†Û ØªÙˆ لاؤ۔
انگریز Ù¾ÛÙ„ÛŒ Ùلائٹ سے واپس چلا گیا۔
اپنی Ø®Ùت مٹانے Ú©Û’ لیے انگریزوں Ù†Û’ جلیبی Ú©Û’ بارے میں لطیÙÛ’ بنانے شروع کر دیے۔ مثلًا ÛŒÛ Ú©Û Ø¬Ù„ÛŒØ¨ÛŒ مونث Ûوتی ÛÛ’ یا مذکر؟ جواب دیا گیا Ú©Û Ù…ÙˆÙ†Ø« Ûوتی ÛÛ’ Ú©ÛŒÙˆÙ†Ú©Û ÛŒÛ Ú©Ø¨Ú¾ÛŒ سیدھی Ù†Ûیں Ûوسکتی لیکن Ûوتی بÛت میٹھی ÛÛ’Û”
ایک Ø+لوائی سے پوچھا گیا Ú©Û Ú©Ø¨ سے جلیبیاں بنا رÛÛ’ Ûو؟ اس Ù†Û’ Ùخر سے بتایا Ú©Û Ù¾Ú†ÛŒØ³ سال سے۔ Ú©Ûا بڑے شرم Ú©ÛŒ بات ÛÛ’ Ú©Û Ù¾Ú†ÛŒØ³ Ø³Ø§Ù„Û ØªØ¬Ø±Ø¨Û’ Ú©Û’ باوجود تم سیدھی جلیبی Ù†Ûیں بنا سکتے۔
انگریز جیسا کام چور اور اØ+مق ڈھونڈے سے Ù†Ûیں ملتا۔ ÛŒÛ Ø¨Ø§ØªÛŒÚº بڑی بڑی کرتے Ûیں لیکن کام کرنے کا Ú©ÛÙˆ تو ادھر ادھر Ú©ÛŒ باتیں کرنے لگتے Ûیں۔ جو کام انھیں Ù†Ûیں آتا ÛŒÛ Ø§Ø³Û’ سیکھنے Ú©ÛŒ کوشش بھی Ù†Ûیں کرتے۔ آپ ساری دنیا گھوم جائیے، آپ Ú©Ùˆ ایک بھی انگریز جلیبی بناتا Ûوا Ù†Ûیں ملے گا۔ ÛŒÛ Ù…Ø±ÛŒØ® پر ضرور جاسکتے Ûیں لیکن جلیبی جیسا شاÛکار تخلیق کرنے Ú©ÛŒ صلاØ+یت ان میں Ú©Ûاں۔
,,,ÙˆÛÛŒ تو سب سے Ø²ÛŒØ§Ø¯Û ÛÛ’ Ù†ÙÚ©ØªÛ Ú†Ùیں میرا
..!!!â€Ø¬Ùˆ Ù…Ùسکرا Ú©Û’ ÛÙ…ÛŒØ´Û Ú¯Ù„Û’ لگائے مجھے
nala yana azarband or niswaar bana b aik art hai iss pe b barre lateefe bane hen lihaza inhen b shamil e fehrist kia ja sakta hai
confused
full time tazad hai is post main...
i dont agree with this...agar to ye thread jokes main hoti to mjhe samjh ati bat but yahan GS main iska kam nahi banta...ye bat jo angrezon k baray main kahi gae hai mere khayal se ye unse zada hum par lago hoti hai...buhat sari unki b aisi dishes hongi jo shaid he hum main se koi bana sakta hoga...or rahi bat unk na kam karne ki ya kam chori ko to agar aisa hai to humain zada tar chezain q dosri countries se import karni parti hain q nahi hum khud bana letay...wo kaise aj is maqam tak puhnchay ya q unko taraqi yafta mumalik main shumar kiya jata hai is bat ko agar rehne b diya jae to b main yehi kahonga k aik jalebi ko le kar buhat he bari bat kardi gae hain is post main...
or mere khayal se ye jo thread main pic hai ye amarti ki hai jalebi ki nahi...correct me if i m wrong...
DUA...MUST READ AND MUST FORWARD
Then Which Of The Favours Of Your LORD Will You Deny?
"Be In This World As If You Were A Stranger Or A Traveler"
(Bukhari)
Janab @Assassins; aap nay tou thread poster ka assissination hii kar dia...
jee aap nay bilkul sahii pehchaana kay yeh Jalaibi nahin Amriti hii hay, aur nihayat maharat say banayii jaa rahii hay... its an art which must be appreciated.
Aap ki baat say mutafiq hoon kay humain 'dishes main maahrat' rakhnay ko 'scientific technology main maharat' rakhnay say compare nahin karna chayeh.... aur waqayii agar baatain karnay kay fun main koi qoum mahaarat rakhtii hay tou woh humarii qoum hii hay.....!!
Khair, meray khayal say Gusshup main iss post karnay ka maqsad MAZAAH hi tha, magar yeh dosra rukh ikhtiyar kar gayiii.... I guess we can easily ignore posting discouraging comments and take this as a joke khsuh rahyeh
jokes ki agar bat ki jae to ye jokes sections main hona chahye tha ya phr kuch aisa content yahan hona chahye tha jis par thori buhat b discussion hosakti ho...
mjhe ye thread is section main bilkul inappropriate lagi islye mane aisi bat kahi...baki agar thread ko content ko dekha jae to mane kisi tarhan b discourage nahi kiya bs thora sa realistic ho kar bat ki that is all...no offense with any one regarding thread...mjhe is thread main wohi bat nazar ae k angoor khatay hain n islye aisi bat ki gae jis b authur ki taraf se ye chez originate hue usklye tha ye sb...just shared my point of view about content of thread
DUA...MUST READ AND MUST FORWARD
Then Which Of The Favours Of Your LORD Will You Deny?
"Be In This World As If You Were A Stranger Or A Traveler"
(Bukhari)
lolzz
achii tehreer hay..... thanks for sharing