““ سچ کی تلاش ““
----------------------گاندھی اپنی Ù…Ø+ÙÙ„ میں براجمان سارے سامعین Ú©Ùˆ Ù…Ø+Ùˆ رکھے Ûوئے تھا Û”Û” سب لوگ اÙس Ú©ÛŒ بات کا Ûر Ù„Ùظ اپنے اندر سموئے آنکھوں Ú©ÛŒ Ù¹Ú©Ù¹Ú©ÛŒ باندھے Ûوئے تھے Û”Û”Û”Û”Û”
گاندھی Ù†Û’ جوش خطابت Ú©Ùˆ Ûوا دی Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û” اور جھومتے Ûوئے بولا Û”Û”Û”Û”
““ God is truth ““ ( خدا سچ ÛÛ’ )
Ù…Ø+ÙÙ„ میں بیٹھے ایک صآØ+ب علم Ù†Û’ Ùورا گاندھی Ú©ÛŒ بات میں Ù„Ù‚Ù…Û ÚˆØ§Ù„Ø§ اور جسارت بھرے Ù„Ûجے میں Ú©Ûا Û”Û”
لیکن Ú©Ú†Ú¾ لوگ تو خدا میں یقین ÛÛŒ Ù†Ûیں رکھتے Û”Û” پھر ÛŒÛ Ø³Ú† کیا Ûوا ؟؟
گاندھی مسکرایا اور اپنی بات Ú©Ùˆ Ø´Ø§Ø·Ø±Ø§Ù†Û Ø§Ù†Ø¯Ø§Ø² میں تبدیل کر Ú©Û’ Ùوری جواب دیا
““ Truth is God ““ ( سچ خدا ÛÛ’ )
بعد ازاں ÛŒÛ ØªØ§Ø±ÛŒØ®ÛŒ Ø¬Ù…Ù„Û Ú¯Ø§Ù†Ø¯Ú¾ÛŒ Ú©ÛŒ کتاب کا سرورق بن گیا Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”
اÛÙ„ علم Ùˆ دانش !!
خدا Ú©ÛŒ Ù¾Ûچان کےلئے مذاÛب عالم Ú©Û’ پاس ایسے عقیدے Ûیں جنÛÙˆÚº Ù†Û’ اÙس Ú©Ùˆ کسی Ùوق الÙطرت Ø´Û’ سے تعبیر کیا Û”Û”Û”Û”Û” Û”Û”Û”Û” بعد میں ان ادیان Ú©ÛŒ تعلیم میں انسانی کلاکاری کا انگ نمایاں ÛÙˆ گیا Û”Û” جس سے خدا ایک مادی تعبیر میں Ûمارے سامنے آیا Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û” مختل٠شکلوں ØŒ انسان نما مجمسوں ÙˆØºÛŒØ±Û Ù…ÛŒÚº اس Ú©ÛŒ منظم Ùˆ متشکل جھلک بنائی گئی اور اسطرØ+ اس Ú©ÛŒ لامØ+دودیت Ú©Ùˆ ایک Ù…Ø+دود پیرائے میں ڈھال دیا گیا Û”Û”Û” اس Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©ÛŒ ناقص زÛÙ†ÛŒ Ø+دود تھی جس سے باÛر ÙˆÛ Ù†Ø§Ø¨Ø§Ù„Øº تھا ØŒ Ø·ÙÙ„Ù ÙÛÙ… تھا Û”Û”Û”
اسی انداز Ú©Ùˆ غالب Ù†Û’ ایک Ù…ØµØ±Ø¹Û Ù…ÛŒÚº خوب Ú©Ûا
Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û” Û”Û”Û”Û”Û”Û” جو مکاں Ûوا ÙˆÛ Ù„Ø§Ù…Ú©Ø§Úº کیونکر Ûوا Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û” Û”Û”Û”Û”
اسلام کا انداز یکتا Ùˆ اعلیٰ ÛÛ’ Û”Û” ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†ÛŒ تعری٠میں بÛت بلند Ùˆ Ùراست انداز اپناتا ÛÛ’ Û” اسلام کا “ ایمان بلغیب “ مصنوعی انداز کا Ù†Ûیں ÛÛ’ جسے Ø+قیقت کا روپ دینے کےلئے کسی متشکل جسم Ú©ÛŒ ضرورت ÛÙˆ Û”Û”
پھر خدا سچ کیسے ÛÛ’ ؟؟؟
Ø³Ø§Ø¯Û Ø³ÛŒ بات ÛÛ’ مظاÛر Ùطرت میں خدا Ú©ÛŒ Ù¾Ûچان اور سچائی اÙس Ú©ÛŒ بنائی تخیلق میں نظر آتی ÛÛ’ Û”Û” ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†ÛŒ صÙات سے اپنی سچائی Ú©ÛŒ سمت متعین کرتا ÛÛ’ Û”Û”Û” جس کا اظÛار اپنے کلام ( ÙˆØ+ÛŒ ) سے عیاں کرتا ÛÛ’ Û”Û”
ÙˆØ+ÛŒ یقینیات ÛÛ’ Û”Û”Û” ÙˆØ+ÛŒ Ø+قیقت اعلیٰ ÛÛ’ Û”Û” ÙˆØ+ÛŒ غیر مبدل ÛÛ’ Û”Û”Û”Û” ÙˆØ+ÛŒ مظاÛر کا عکس ÛÛ’ Û”Û” پوری کائنات اÙس Ú©ÛŒ ÙˆØ+ÛŒ میں ڈوبی Ûوئی ÛÛ’ Û”Û” ÛŒÛ Ø§Ù†Ø¯Ø§Ø² انتÛائی جازب عقل Ùˆ نظر ÛÛ’ Û” اسلئے خدا Ù†Û’ اپنے مخاطب کا انتخاب کرنے میں عقل والوں Ú©Ùˆ ترجیع دی ÛÛ’ اور اگر کوئی اس قطار میں شامل Ù†Ûیں Ûوا تو اÙسے یتÙکرو تدبرو Ú©ÛŒ تلقین Ú©Û’ ساتھ قطار میں کھڑا کرنے کا Ø³Ù„ÛŒÙ‚Û Ø¨Ú¾ÛŒ سیکھایا ÛÛ’ Û”Û”
پھر جو جو عقل استعمال کرتا ÛÛ’ خدا اÙسے اپنا ““ Ø¨Ù†Ø¯Û â€œâ€œ Ú©Ûتا ÛÛ’ Û”Û” قرآن مجید میں عقل یاÙØªÛ Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©Ùˆ رØ+مٰن Ú©Û’ بندے Ú©ÛÛ Ú©Ø± مخاطب کیا ÛÛ’ Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”Û”
گویا ثابت Ûوا Ú©Û Û”Û”Û”Û”Û”!!!!
““ انسان سے بندے تک Ú©ÛŒ مساÙت عقل کا اÙÚ‘Ù† کھٹولا لیئے سچ Ú©ÛŒ Ùضائوں میں غور Ùˆ Ùکر کرنے سے مشروط ÛÛ’ ““
تیری انگلیاں میرے جسم میںیونÛÛŒ لمس بن Ú©Û’ Ú¯Ú‘ÛŒ رÛیں
ک٠کوزه گر میری مان لےمجھے چاک سے Ù†Û Ø§ØªØ§Ø±Ù†Ø§
sahi........
bht kboob
I aM sTrOnG bEaCaUsE I DePeNdS oN AllAh
Very nice & True!